بذر یونجه گ آ GEA ایتالیایی 25 کیلویی

تماس بگیرید

دسته:

توضیحات

درباره یونجه گ آ GEA

یونجه GIA مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما دارد و بهترین بذر در ایران است.

مقاومت یونجه گ آ GEA باعث شده که گزینه مناسبی برای کشت در تمام مناطق آب و هوایی کشور باشد. این بذر پر محصول ، درجه یک و با کیفیت است . مقدار پروتئین، تعداد چین و تولید بیشتر این محصول، نسبت به بذر یونجه ایرانی باعث شده تا در ایران، بعنوان بهترین بذر یونجه شناخته شده است.

نوع بذر                                             استاندارد


مقدار و محتوی هر بسته                      25 کیلوگرم

بسته بندی                                       کیسه

وضعیت بذر                                        ضدعفونی شده


کشور سازنده                                    ایتالیا


عمق مناسب کاشت بذر :

هرقدر زمین رسی تر و سنگین تر باشد در عمق کمتر باید کاشته شود و هر چه زمین سبک تر و شنی تر باشد عمق کاشت بذر بیشتر میشود.

باید توجه کرد بذر یونجه ها به طور یکنواخت پخش گردند. همچنین فاصله این بذور یونجه خارجی بسته به هدف تولید یونجه (تولید علوفه یا تولید بذر) متفاوت است .

میزان آبیاری یونجه تابع عواملی از جمله میزان تبخیر و تعرق ، حاصلخیزی زمین کشت و شرایط رشد گیاه میباشد.

چگونگی آبیاری یونجه گ آ GEA :

رطوبت بستر باید حدود  50 درصد باشد.اگر چه یونجه گ آ GEA گیاه متحمل به خشکی است اما برای راندمان بالا به مدت 4 سال به رطوبت مناسب نیازمند می باشد .10-3 روز قبل از برداشت آب دهی یونجه متوقف می­ شود ، یونجه یک گیاه ریشه ­دار عمیق می باشد از این رو می­تواند دوره های آبدهی طولانی تر باشد.

در نظر داشته باشید که آبیاری بیش از حد در یک بخش از زمین زیر کشت شاید عامل میزان بیماری ها بخصوص انواع قارچی را افزایش داده و نیز موجب کاهش کیفیت زهکش در زیر سطح ریشه شود.

 آبیاری بیش از حد در یک بخش از زمین زیر کشت شاید عامل میزان بیماری ها بخصوص انواع قارچی را افزایش داده و نیز موجب کاهش کیفیت زهکش در زیر سطح ریشه شود.
 آبیاری بیش از حد در یک بخش از زمین زیر کشت شاید عامل میزان بیماری ها بخصوص انواع قارچی را افزایش داده و نیز موجب کاهش کیفیت زهکش در زیر سطح ریشه شود.
چگونگی آبیاری یونجه گ آ GEA

آبیاری یونجه گ آ GEA

 

تناژ تولید برای بذر یونجه ایتالیایی GEA :

عوامل مختلفی از جمله بار زمین شرایط آب و وضعیت آن و مراقبتهای حین عملیات زراعی و… بستگی دارد . اما با فرض ایده آل و مناسب بودن شرایط میزان تولید از چین سوم محصول به صورت خشک بین 4800 الی 5200 کیلوگرم در هکتار متغییر خواهد بود .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بذر یونجه گ آ GEA ایتالیایی 25 کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *